Just another WordPress.com site

jag har kommenterat..

hos Hannah angående Pär Ström.

Jag tyckte själv det blev bra, så jag vill peka ut kommentarerna till er.

Kommentarer till: "jag har kommenterat.." (6)

  1. Mycket bra – och jag hoppas verkligen du hittar partiet du letar efter – det känns som vi är i akut behov av det nu🙂

  2. Som trollan säger!
    Dock är jag inte hoppfull vad gäller partifeminismen, före nästa val. Den verkar sitta i väggarna.

    Att någon vågar vara antifeminist (jag med) verkar störa vissa en hel del…
    PB har gjort mycket bra, men jag sörjer GN mer. De två kompletterade varandra väldigt väl. De som gillar mer av konfrontation på ena sidan, och skönandarna, mjukisarna på den andra. Snabba kommentarer och djupare diskussioner, en närmast idealisk uppdelning.

    Jag önskar att debatten kan fortsätta, om än på annan plats. Vi har bara påbörjat den för jämställdheten nödvändiga ‘dekonstruktionen’ av feminismen.

  3. Ninni, du lyckas gång efter gång att lägga till en färsk nyans på hela debatten.

  4. Hannas sida är mycket konstigt, jag hamnar lite överallt ibland och just nu denna gång fick jag en förfrågan om jag ville ladda hem en fil, när jag gick in via länken. Jag tror hanna har virus på sin dator eller något.

  5. @ Korven

    Jag har inte märkt något alls av det.

    @ Hurtbullen

    Tack:)

  6. @ Trollan.
    Ja, verkligen akut. Jag håller på att kolla in detta parti nu. Jag har dock inte mer än börjat peta lite, så jag vågar inte uttala mig än.

Kommentera

