Just another WordPress.com site

Äntligen!

Vår allas Pär Ström är tillbaka efter sin timeout!

Jag hoppas han haft en underbar paus med familjen och önskar honom varmt välkommen tillbaka!

Kommentarer till: "Äntligen!" (7)

  1. Taste in men sa:

    Håller med. Äntligen! Hoppas dock att han blir behandlad med lite mer respekt av sina motståndare än tidigare. Men jag tvivlar. Ström är för stark för pk maffian. Han sitter på en urkraft som gör det omöjligt för feministerna att komma med något annat än hån.

  2. Kram på dig med Ninni (svarar på din hälsning från GenusNytt här). Tänkte faktiskt maila dig för ett tag sedan också om något intressant jag hittade med tane på vår tidigare ekonomiska situation. Men så hamnade det i den där otäcka ”gör det i morgon”-högen som har en tendens att bli bortglömd efter ett tag. Men nu påminde du mig om det, så jag får väl ta mig i hampan och se till att få det gjort.🙂

  3. @Dolf:
    ”vår tidigare ekonomiska situation”

    ;O Vår ekonomiska situation? Du menar att vi har någon form av gemensam ekonomi, som ger gemensamma ekonomiska situationer? Har du gott om stålar är det helt okej.. jag behöver ett nytt kök:P (Förstod vad du syftade på dock. Ser fram mot mailet:))

  4. @ Taste in men
    Saken är… Vad ska dom kunna komma med? Vilka argument skulle vara bärande för ”dom” att föra en debatt på ett sakligt sätt?

    Därvid tar man till hån, personangrepp och ren förföljelse. Det fungerar ett tag, men i längden är den metoden dömd att misslyckas. Så det är helt okej med mig… Pär tål det, det är jag övertygad om:)

  5. @ninni
    suck, ”diskussion” förstås. Jag hoppas att det är seniliteten som redan börjat sätta in, så jädrans gammal är jag inte.
    Och tro mig, du vill definitivt inte ha gemensam ekonomi med mig.

  6. jo, det är nog ta mig fanken senilitet, men jag hoppas att det inte är det. Jag ska nog inte skriva mer idag, trots att det är mitt i veckan och jag har varit torrlagd sen helgen.

  7. Senil? Nejdå, det behöver du inte alls vara orolig för. Det var bara ditt hjärtas innersta önskan som råkade slinka igenom. Du får göra som alla mina andra fans, ta en nummerlapp vid dörren;)

Kommentera

