Just another WordPress.com site

Jag kommer vara upptagen med annat ett tag och vill mest bara informera om min frånvaro, så ni inte tror jag gett upp eller något;)

Det jag har framför mig kommer ta min tid i 2-3 veckor.

Gör inget jag inte hade gjort och ha det underbart.

See u!

Kommentarer till: "Verkligheten påkallar Ninnins uppmärksamhet." (7)

  1. Men jag ska ju börja jobba som systemutvecklare om ett par veckor, och eftersom du inte skulle det, innebär det att jag inte får det då?😦

  2. Haha!

    Det är inget jag inte skulle gjort om omständigheterna var de rätta. Så det är lugnt, du har tant Ninnis tillstånd.

    Det Ninni inte gjort står i en blå bok med titeln ”Sveriges Rikes Lag 2012”, så kolla av med den om du är osäker på vad du får lov att göra för mig;D

  3. @ninni
    🙂

    See u!

  4. Nils Jungenäs sa:

    Hur länge ska du vara borta egentligen…?

  5. @ Nils
    Tycker han jag är för dåligt aktiv på min blogg, eller?;D

    Nu har hon varit en vecka i solen med familjen och njutit av varmt hav, god mat och massa rom!
    Nu ska jag hjälpa en vän med hans pågående bok-projekt. Det räknar jag tar 1-2 veckor av min tid.
    Sen är jag tillbaka. Hoppas han är nöjd, med svaret:P

    Edit: Sen är det sommarlov, kom jag på. Så min sons ev. önskemål om att umgås med sin mamma kommer kanske hålla mig borta härifrån… läääänge. Nedrans mig som prioriterar familj och vänner före en Nils? ;P

  6. du e saknad här!

Kommentera

